Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock

 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 
Фотогалерия || Железниците днес
 
Локомотив V22.360 "Хубавото Стойче"
Иди на страница 1, 2, 3, 4, 5  Следваща
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Български Локомотивен Форум Форуми -> Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Mario Evstatiev
Администратор


Регистриран на: 29 Яну 2006
Мнения: 8161
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед Юли 03, 2011 10:15 am    Заглавие: Локомотив V22.360 "Хубавото Стойче" Отговорете с цитат

Локомотив V22.360 фабр. № 262434/1973 г. е доставен за нуждите на стъкларския завод в гр. Перник. През 2001 г. АДВ продава машината на търг и същата е купена от предприемач, който я откарва в бившия вече азотно-торов завод на гара Калитиново. Претърпява ремоторизация през 2005 г., извършена от екип, ръководен от инж. Николай Бинев. През 2009 г. машината е продадена на "СК13 Трансстрой" АД, където след малко "орязване" на страниците(декоративните престилки) е свалена и работи по строежа на Софийското метро. Там изкарва до 31.03.2012 г., когато е извадена и под ръковоството на машинист М. Евстатиев заминава за Пазарджик, където изпълнява задача "маневра с вагони, натоварени с релси" отново към СК13. След като попада в правилните ръце, набързо и с безпрекословната помощ на инж. Петър Петров - зам. директор в СК13, локомотивът е вкаран за аварийно-възстановителен ремонт в локомотивно депо гр. Стара Загора. Излиза от ремонт на 19.05.2012 г. и се включва в дейността на СК13 по рехабилитацията на ЖП линията Пловдив - Бургас. По време на ремонта в депото, машината получава прозвището "Хубавото Стойче", с което е изписана от ремонта. Пак по време на ремонта, на локомотива е монтиран и тахограф, съвместим, произведен в ГДР, тип FS 1811.

Предстои сертифициране на локомотива.
_________________
64.19
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Mario Evstatiev
Администратор


Регистриран на: 29 Яну 2006
Мнения: 8161
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед Фев 12, 2012 9:50 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Днес бях дневна на V22-360, която участва в строежа на МД-2. Пълен ужас е машината, ще ми трябват дни да я накарам да работи като хората. Евала, че пратиха на нея Коце, та да захванем с него да я стягаме.
_________________
64.19
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
VESO
Модератор


Регистриран на: 31 Яну 2006
Мнения: 8745
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Нед Фев 12, 2012 10:59 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Къде и се правят ремонтите на тази машина? Метрото имат ли депо?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Mario Evstatiev
Администратор


Регистриран на: 29 Яну 2006
Мнения: 8161
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Фев 13, 2012 6:26 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Машината не е на "Метрополитен" ЕАД, а е собственост на "СК-13 Трансстрой". Фирмата има техническа база в Илиянци - бившата база на транспортни войски, но няма условия за ремонт на локомотиви. Ремонти - долу на място под земята. Основния проблем с тази машина е, че има хора с две висши образования по дизели, които не знаят, че "ПАВЕЛ"-четата са с плъзгащи буксови лагери и, че в ХПК за да има мощност трябва да има масло. Въобще пълен резил за машинистите.

п.п.: Пак според същия тоя висшист, който така и не можах да набарам, ходообръщачната ръчка имала 5 положения - нулево и по две за бързи и бавни предавки напред и назад. В резултат на бързите и бавните, машината е била на косъм от изронване на зъби на ходообръщащата муфа. Та какво да говорим!!?
_________________
64.19
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Mario Evstatiev
Администратор


Регистриран на: 29 Яну 2006
Мнения: 8161
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Фев 13, 2012 7:32 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Днес бях дневна на V22-360, доста работа отметнахме с Коце, утре ни чака още толкова. След като заредихме 40 литра масло в ХПК, локомотива започна да работи добре - онея дето са идвали от депо София се оказа, че не са пипнали нищо, къдрава система.

Като не разбират от "Павел"-чета да не пипат, че ми отварят работа!


п.п.: Снимки по-късно Smile
_________________
64.19
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
bobara_e_tuk
Акредитиран фотограф


Регистриран на: 27 Яну 2010
Мнения: 1260
Местожителство: Стара Загора

МнениеПуснато на: Пон Фев 13, 2012 8:48 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

майстора си е майстор, спор няма Rolling Eyes
_________________
http://vlacove.hit.bg/
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя MSN Messenger
VESO
Модератор


Регистриран на: 31 Яну 2006
Мнения: 8745
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Пон Фев 13, 2012 10:17 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Щом Марио се е заел с тази задача , можем да бъдем спокойни за машината.И да очакваме нещо интересно около нея. Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Mario Evstatiev
Администратор


Регистриран на: 29 Яну 2006
Мнения: 8161
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Фев 14, 2012 8:48 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Днес хубостницата "изпи" към 3 литра масло само по букси и движение. Спринцовката игра доста сериозно. Утре май ще има ревизия мазилни кутии на букси - на място и без канал, да му е честито на машиниста-павелджия Laughing
_________________
64.19
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Mario Evstatiev
Администратор


Регистриран на: 29 Яну 2006
Мнения: 8161
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Фев 21, 2012 11:22 am    Заглавие: Отговорете с цитат

V22-360 се е разтекла от ходообръщача и упорито не си ще маслата, машината все повече се убеждавам, че е за вдигане.
_________________
64.19
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
VESO
Модератор


Регистриран на: 31 Яну 2006
Мнения: 8745
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Сря Фев 22, 2012 12:14 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Днес бе обичаен работен ден по строежа на столичния "Метрополитен".Основният "герой" в това начинание V22-360 бе подложен както на фотосесия , така и на усърдни ремонтни дейности от страна на админа Марио.Малко фотографии:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
- снимка 5;
- снимка 6;
- надпис.

Марио е ядосан на "инженера" , който твърди , че ходообръщачната ръчка имала 5 положения - нулево и по две за бързи и бавни предавки напред и назад и на тази снимка показва какво ще стори с него.
Финален поздрав за успешно приключил етап от ремонтнит дейности.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Mario Evstatiev
Администратор


Регистриран на: 29 Яну 2006
Мнения: 8161
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Фев 22, 2012 5:24 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Весо, кажи си го направо - ще му навра спринцовката някъде дето слънце не огрява...

Иначе вчера се потвърди мнението ми, че машината е за вдигане, така, че излезе ли от "дупката" заминава за Илиянци...
_________________
64.19
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Mario Evstatiev
Администратор


Регистриран на: 29 Яну 2006
Мнения: 8161
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед Мар 18, 2012 11:18 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Днес се случи нещо интересно по темата в центъра на София Wink
_________________
64.19
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
VESO
Модератор


Регистриран на: 31 Яну 2006
Мнения: 8745
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Нед Мар 18, 2012 11:20 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Да би V22-360 отново да се е разтекла от ходообръщача? Laughing Laughing
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Mario Evstatiev
Администратор


Регистриран на: 29 Яну 2006
Мнения: 8161
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед Мар 18, 2012 11:24 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Не, Весо. Не тече от ХО вече, слава Богу!

Но пък имаме други интересни случки около него - направи обиколка на София, качено на ТИР.
_________________
64.19
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
pach



Регистриран на: 23 Окт 2008
Мнения: 160
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Мар 19, 2012 9:06 am    Заглавие: Отговорете с цитат

А някои снимаха ли "туроператора" с пътника????
Laughing
_________________
Учредител, напуснал Сдружение "КЖМ-Б" и учредил "Клуб BGTT"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Български Локомотивен Форум Форуми -> Исторически дизелов и електрически подвижен състав | Historic diesel and electrical rolling stock Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница 1, 2, 3, 4, 5  Следваща
Страница 1 от 5

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001, 2013 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov